14:51

Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen och än så länge har jag bara ätit kladdkaka... Hade sovmorgon idag i alla fall, riktigt skönt brukar inte få den sovmorgonen eftersom det inte går bussar då, men idag kunde pappa skjutsa :)

Nu måste jag plugga till SO-provet med Europas länder, huvudstäder, bergskedjor och hav. Jag är typ sämst på det så det behövs lite tid på kan man säga...
Ikväll är det i alla fall bra TV! Jag kan sitta vid TV:n från 18:30 - 23:00 om jag vill! Först är det Vänner, sen 2&½ men, Dating in the Dark, Desperate Housewives, Cougar Town och slutligen Christine. Jag tror inte jag skall se allt men DH är ett måste!

VARMARE IDAG! JIPPI :)



En varm dag på påsklovet

Kommentarer
Postat av: Sandra JA

jaaa , DH är ett måste asså :)

Det där med so har vi redan gjort tror jag. HA HA vi är bättre än er ;) hihi <3

2010-04-13 @ 20:42:44
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0