Home - alone

Hallå!!
Slöt halv två idag och mamma skjutsade hem mig så var hemma vid två. Väldigt skönt!
Vad tycker ni om min nya header då? Har gjort den alldeles själv (jag väääldigt stolt över det...). Jag är inte riktigt så nöjd med den men skall ha den i typ två veckor nu, sen få vi se om jag ändrar... Fast bakrunden är ännu från designandmakeup.se. 
Vad tycker ni?

Nu har jag precis ätit bulle och nu skall jag... Se på TV? Plugga geografi? Läsa i engelska boken? Sitta vid datorn? Hm vad det fanns mycket att välja bland.

Ciao!


I Jennifers rum för typ ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha XD världens snyggaste rum haha =P Jag älskar din header^^ vilket program andvände du för att göra den?? :)

2010-04-15 @ 15:15:27
URL: http://dorzel.blogg.se/
Postat av: Emma!!!

snygg desin!!!

2010-04-15 @ 19:03:27
URL: http://emmsonpemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0