Jenniför & Dans

Haha, hade bara lust med rubriken :P

Idag var det skola igen, trött var jag men det var kanske inte så konstigt..? På hemkunskapen brände jag mina fingrar på en plåt, usch inte kul. Efter skolan var jag med Jennifer. Vi pratade mest med Sandra och lite sånt, det var kul i alla fall.
Sen var jag på dans, sista gången idag, sorgligt, men vi skall ha några extra träningar också innan dansuppvisningen.

Nu skall jag hjälpa pappa med datorn, hehe.


Längtar tills man kan bada i poolen igen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det var kul (Kungen,greta och polle) haha XP ja det var jätte sorligt!!! =,( det är tur att vi har en extra gång till^^ vi har i alla fall två gånger kvar på discon =D

2010-04-15 @ 15:18:07
URL: http://dorzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0