Just Another Manic Monday

Hej, tänkte blogga mer igår, men vi hade gäster så då kändes det kanske inte som man skulle sitta vid datorn, haha.

Här kommer i alla fall det första musiktipset! Det är en gammal låt (jag vet inte hur gammal men men) som jag hörde första gången när jag såg ett avsnitt av Gilmore Girls. Ni som är fan av serien som jag kanske kommer i håg att i 5:e säsongen håller Lorelai G.G och sjunger "Just another manic monday...". Mer fick man inte höra mer av låten då utan det var först i fredags (tror jag) som jag hörde hela låten på radion. Och visst fastnar den med en gång!

"Just another manic Monday, wish it was Sunday, cause that's my fun day..."

Lyssna på den här, The Bangles är det som gör låten.

Kommentarer
Postat av: Sandra JA

hahaha hemligt vetu ;) , nej men jag är medlem på en sida som heter photobucket och där.. eller jag ringer dig en dag jag har pengar så kan jag berätta (:

2010-04-05 @ 21:29:32
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0