Mmmmmat



Har precis ätit mat, gjorde ugnspannkaka, den gick och äta även fast det saknades lite mjölk. Den blev iaf inte som sockerkakan jag gjorde i tisdag, den gick iof att äta ändå.

Igår kväll såg jag en film som hette Flickvänner från förr (Ghost from Girlfriends past, på engelska) som jag fick i mitt påskägg från pappa. Den handlar om Connor som inte tror på kärleken utan gör slut med sina förälskade "flickvänner" på en gång. Men sen när han åker hem för sin brorsas bröllop får han reda på av sin avlidne farbror att han kommer besökas av tre spöken. Det händer, ett visar honom hur han var förr, ett hur han blev och ett som visar hur han kommer bli om han fortsätter som han gör.

Vad skall jag göra nu då? Kan inte ni läsare tipsa om vad ni saknar i bloggen?

Kommentarer
Postat av: ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ

1. Twilight

2. Vampire Diaries!

2010-04-09 @ 14:13:28
URL: http://fannyjooo.blogg.se/
Postat av: E

Varför inte dagens outfit? ;)

Kanske 'vad finns i min garderob' eller 'tre sanningar om sandra'? Jag har fler på lager! xD

2010-04-09 @ 16:09:10
Postat av: Jennifer

Var den bra??

jag vet inte styling tipps kanske haha^^

2010-04-09 @ 16:43:06
URL: http://dorzel.blogg.se/
Postat av: Sandra Joh

The Original: Du kan väl svara i ett inlägg istället?

E: Bra idéer :)

Jennifer: Ja det var den :) Okej, bra tips :D

2010-04-10 @ 11:11:21
URL: http://sandrajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0