Monkey Monkey Underpants!

Ännu en ny kategori då, men det är ju för att min blogg är ny så jag håller ännu på och "bygger upp" den.

I den här kategorin, Gilmoreisms, tänker jag ladda upp roliga klipp från en av mina favorit serier. Gilmore Girls.
Det är komedi och drama i ett, med snabba repliker (riktigt snabba), kärlek och allt annat som gör den så bra! Serien är nedlagd sedan 2007 men jag har säsong 1, 4 och 5 på DVD och jag skämtar inte har säkert sett avsnitten minst 10 gånger...

Här är det första klippet som verkligen visar hur snabbt man kan prata! Monkey Monkey Underpants ser ni här :)

Serien handlar om Lorelai Gilmore och hennes dotter Rory (hon kallas för det men heter egentligen Lorelai också) som är mer som vänner än mor och dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0