Tonight I'm not takin' no calls cause I'll be dancin'

Är der inte dags för ett till musiktips igen?

Allvarligt, vem gillar inte Lady Gaga? Jag tycker hon är cool i alla fall. Men hon är ju också lite galen, så jag kanske inte blev SÅ förvånad när jag såg den här videon. Fast jag skall väl inte ljuga jag blev lite rädd också, haha.
Musiktipset får alltså bli Telephone med Lady Gaga och Beyonce. Orkar ni inte se hela videon (den är 10 minuter lång) kan ni höra på bara låten här. Den är skitbra!

Telephone - Lady Gaga & Beyonce (hela videon)

Telephone - Lady Gaga & Beyonce (bara låten)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag typ avgudar henne ;D hon är grymt med cool !

2010-04-14 @ 20:31:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0