Valborg

Hallojsan är hemma från valborgsfirande nu och har varit i ungefär en halvtimme nu. Efter maten upp till elden ungefär vid tio i åtta, när vi kom fram var den redan tänd. Sen var vi lite inne i bygdegården sen cyklade vi hem. Det var kallt! Jag tog finfina bilder med digitalkameran som jag tänkte visa er men idioten här (känner mig lite träffad..) vet inte var kabeln är, och mobilen lämnade jag hemma så det får bli en digitalkamera bild tagen med mobilen från kameran. Komplicerat? Haha.



Ser man att det är en eld?!


Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Lite komplicerat xD

jag ser iaf att det är eld :D

2010-05-01 @ 14:38:05
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

NEJ DET GÖR MAN INTE!, jag trodde det var papper ;p nej man ser att det är eld^^ i åmmine så var det nästan ingen eld det blev som en liten brasa hahaha XD

2010-05-01 @ 17:46:58
URL: http://dorzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0