Walk the Line



Hejsan :) Angående rubriken såg jag en film igår som hette just Walk the Line. Den handlar om Johnny Cashs liv och den är superbra (lät lite töntigt men men). Den finns i min lilla rosa "väska" som innehåller 5 stycken filmer, Djävulen bär Prada, Mr & Mrs Smith, Little Miss Sunshine, Walk the Line och What Happens in Vegas. De är ifrån Film på väg.
Sen tycker jag att Joaqin Phoenix (spelar Cash i filmen) är en riktig heting ;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, men i kväll skall vi till Greta som fyller år, slänger in en dagen outfit senare som E tipsade om.

BTW, skrev ett långt inlägg förut men det försvann.... Detta blev inte lika bra tyvärr :/ Har typ kämpat med detta inlägg i en timme, hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0