If I only knew Alice Cullen

Hej! Så här dålig som jag är på att uppdatera får man bara inte vara! Idag så har jag varit på pappas jobb och jobbat lite med det jag kunnat, haha. Sen tog vi en snabbis på stan, var ute efter en väska och ett par träningsdojjor, men hittade inget. Var ganska tomt.

Sen åkte vi och kollade på en moped och vi skall köpa den :D Var jätte fin! Kollade på en moped för några veckor sen, men nja. Lägger upp bild sen.

Imorgon fyller pappa år, grattis :) Men jag slänger i alla fall upp ett par mobilinlägg det lovar jag.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Sandra.. jag fattar ibland inte dina rubriker xD du får ta förklara vad du menar med "if i only knew alice cullen" ;D haha

2010-08-09 @ 01:02:57
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0