Somebody

Hej!

Hann inte skriva något igår, sorry för det. Men kom hem runt fyra och blev det snabbt, och då menar jag snabbt och duscha. Vi var 6 stycken som skulle de och vi hade en och en halvtimme på oss! Men hann i alla fall och vid halv sex åkte vi till Suderbys Herrgård och träffade alla andra och firade min momor och morfars Guldbröllopsdag. Och maten. Oh my god, så mätt jag var! Tänkte ladda upp bilder nu, får se om datorn samarbetar ;)




Fattar ni att jag var mätt? Detta plus tårta! Vill ni se hur servitören kom in med tårtan och hur jag såg ut? Kika in på Buzz.devote.se.

Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Det ser gott ut :)

2010-08-29 @ 17:18:57
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0