Tillbaka blick från 25 maj

"Ojoj, vad jag är trött! Vi sprang 3 kilomotern idag i skolan, slog min förra tid! Inte för jag kommer ihåg den men, nu sprang jag på 16:50, väldigt stolt ;)
Nu har jag slappat, slappat och slappat lite mer sedan jag kom hem. Men nu är det bäst att sätta igång med engelskan, för imorgon blir det Speed Dating! Skall skriva ut en bild på en person som min karaktär (vi har fått hittat på egna) betyder mycket för... Hm? Haha."

_________________________________________________________________________________________________

Ja, så skrev jag den 25 maj i år. Idag var det dags igen att springa 3 kilometern i skolan. Trodde inte det skulle gå bra men gick i mål på 16:45, så jag slog min förra alltså! Känner mig ganska stolt nu också jag menar det har ju precis varit sommarlov med mycket slappande!

Ps! Har inte kunnat skriva internet var sönder igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0