Jullov!

Hej!

Fick inte en bra start alls på mitt jullov igår! Slöt vid tio och sen guck bussen vid halv tolv... Inte speciellt kul att stå där och vänta men när tillslut klockan blev runt halv tolv så kom den första bussen. Busschauffören frågade vilken buss jag skulle med och jag ställde mig och väntade. Sen ville busschauffören prata med mig igen och sa att min buss inte gick. Men jag sa att den skulle gå speciellt idag. Men han hade ringde busstationen och det skulle inte komma någon mer buss. Fatta vad sur jag blev då! Det stod i något papper vi fick att "våra bussar" gick hem halv tolv. För det första då är den jag skulle med en buss som annars gått hem så dags på julavslutningarna. För det andra så stod det våra bussar och det kom bara 1? Jaja, han frågade vart jag skulle och han sa att han inte stannade där men att han kunde stanna vi kyrkan. Okej sa jag och åkte med och fick gå hem 2-3 kilometer. Var hemma kvart över tolv, mer än två timmar efter vi slutat. BLÄ!

Oj mycket text men jag behövde skriva av mig lite. Orkar inte läsa igenom den ;)

Men idag har det julpyntats och städats. Det är julafton imorgon... December har gått väldigt fort. Ligger nu och myser och lyssnar på julmusik.

Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0