Om måndagen

Hej på er! (Oj, där fattades bara "hur mår du Judit?" framför där!)

Skall berätta lite om igår då det var Lucia. Var i skolan vid sju och vi hade våran första föreställning vid åtta. Sammanlagt tre stycken på dagen samt en på kvällen. Det var väldigt kul även fast vi var lite nervösa såklart. Vi fick gå hem efter Lucian, men stannade kvar på gymnasieinformation. Efter den sista föreställningen på kvällen (typ vid 18:30) åkte jag, pappa och Fanny och sen var det dans vid tjugo i åtta. Sista för terminen :( Men var jätte kul och som vanligt på julavslutningarna var det bjällerklang dans som gällde och eftersom min lillasyster tittade på dansade jag med henne och Jennifer dansade med Anna som också tittade på. Var snäll mot pappa där, han behövde inte dansa ;) Vid nio var jag hemma och då tog jag en dusch och SOV.

Så, nu fick ni en liten redovisning om igår.



Jennifer, jag och Emma igår. Emma var Lucia, man ser inte hennes krona på bilden dock... Man ser inte heller min och Jennifers krans... Men jaja ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha URSH ta bort personen till vänster! haha ja men anna ville ju dansa :D haha ja emme var perfect som lucia!

2010-12-18 @ 02:48:04
URL: http://piggelinjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0