Mardröm

Haha, hade en mardröm om danslägret inatt! Men det var inte om att jag typ inte kunde danserna, nej nej... Jag gjorde bara massa andra fel hela tiden. Det var onsdag, alltså näst sista dagen och sista hela dagen. Vi skulle dricka choklad och ledarna sa att vi skulle gå upp en trappa och göra något innan vi drack den men jag och Emma i min klass tyckte vi kunde dricka chokladen först (1, det finns ingen övervåning i matsalen 2, vad gjorde Emma där?). Och sen gick vi upp till övervåningen och så skulle vi lämna tillbaka våra nycklar (det fattar jag inte heller, vilka nycklar?) men mina hamnade under hela nyckel grejen och jag kunde inte plocka upp den. Sen försvann mina kläder så jag fick låna Annas och sen gick de andra tillbaka till stugan och lämnade mig. Jag hittade inte tillbaka till Någorlunda (stugan) så jag frågade en som jobbade där men hon visste inte heller. Sen trodde jag att jag hade hittat den så jag skrek typ "Hej, jag är tillbaka nu!!!", men det var ju såklart fel stuga men sen hittade jag den (oh, happy day). När jag kom in hade Sandra, Jennifer och Anna (japp, nu var Emma inte där) redan städat stugan och då fick jag dåligt samvete för jag inte hjälpt till. 

Haha, ni som orkade läsa texten kanske inte tyckte det var en mardröm men det var ju läskigt :(



Förlåt Sandra!! (Har danslägerbilderna på andra datorn...) 

Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Haha det lät lite läskigt faktiskt!

hahaha var du tvungen att ta typ den värsta bilden xD ja okej jag förlåter dig! :D

2010-07-07 @ 15:28:21
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0