Svar på frågor!

Fick 3 4 frågor iaf i frågestunden så jag svarar. Men det är inte över än, så ni får ännu fråga om ni vill :D

hur länge har du bloggat?

SV: Sedan mars 2010, men också innan det... Typ 2008 ett tag.

hur gammal är du?

14, fyller 15 i november.

ska du resa bort i sommar isf vart?

Ja, jag skall resa i Sverige lite :P Till Motala med Sandra JA och kanske något mer men som inte är riktigt bestämt... 

1. Vilken är din favoritfilm? :D

Hm... Jag gillar många filmer men några som står runt delat första plats är Thelma & Louise och The Twilight Saga

 

I Motala förra året med Emilia och Sandra (S bor där)


Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Jag har en fråga:

1. Vilken är din favoritfilm? :D

2010-07-07 @ 22:31:09
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0