Säger jag bara inlägget

Hej!
Idag började vi nio men eftersom jag inte kan ta in en buss så jag kommer in senare var jag i skolan kvart i åtta. Kul säger jag bara! Sen blev det bara bättre när vi satt och väntade på att SO:n skulle börja och vi fick reda på att lektionen var inställd. Det betydde alltså att om vi fick reda på det igår skulle jag också kunnat fått lite sovmorgon för det går en buss lite över nio. Kul säger jag bara! Aja, vi roade oss ändå försöke ta lite hopp bilder men blev mindre lyckat. Sydde också klart min väska på slöjden, äntligen säger jag bara!
Så nu när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt instuderninnsuppgifterna till provet imorgon så då hamnade jag här, finns nog någonstans på internet ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

OMG! det ser ut som om du kar klistrat in en liten tjej i mitten haha XD, Och vem kan det nu vara då?? :S haha jaja den där hopp bilden , blev fett misslyckad XD men inte dom som vi tog idag :D (det blev en lång kommentar) :P

2010-06-02 @ 18:35:17
URL: http://dorzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0