Skolavslutning nr 1

Hej! Duktig jag var som hann med ett inlägg imorse eller hur? Vi började tio så... Sista skoldagen idag iallafall, vi hade rebusjakt. Man får typ bilder och rim så skall man hitta platser. Det gick nog bra, det var ju varmt och skönt ute! Men när jag skulle gå till busstationen hände det läskiga (roliga egentligen) saker när jag pratade med Sandrutt. Jag kan berätta en; när jag gick där på gångvägen eller vad det nu heter så skulle en cykel cykla förbi och det var gott om plats han kunde cykla på men han skrek "Hörrru!!!" åt mig.... Buhu, taskigt! ;)

Skall iväg innan 18:00 till Fannys skolavslutning (imorgon är det min tur, yay!). Det verkar ju bli bra väder och massa kompisar ska dit så det blir nog kul. Hörs imorgon!



Bild från Sandviken

Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Fyy så taskigt av honom!

Och han som hotade henne med ett paraply xD

hahaha hände de ngt på bussen sen eller? ;o

2010-06-14 @ 15:41:16
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0