Feeling like a zombie

Hej!
Bröllopet var ju igår, och jag laddar upp bilder och berättar mer imorgon är så jävla trött nu. Jag är allvarlig kan somna nu med en gång. Men det går ju inte, först måste man ju äta, men sen, SÄNGEN! Haha. Ni kanske undrar varför jag är så trött egentligen, kunde ju tagit sovmorgon hur länge som helst? Åh nej, utan frukosten var typ till 9:00(!). Men när vi skulle gå och lägga oss och skulle från festen skrev vi att den var till 10:00 istället.... Haha, så går det om man lämnar en whiteboard tavla och pennor utan uppsikt (ja, jag skyller såklart på personalen då ;))

Jaja, ville bara att ni skulle veta att jag lever. Typ...



Förhandstitt ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Sv: Jaha vad kul, hälsa grattis (:



Bra att du lever :D

2010-05-23 @ 19:52:06
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det va 9.30 och 10.30 :O

2010-05-24 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0