Mmmmmmm...


..Marabou!

Jag var lite skeptisk först... Men den var god! Marabou med passionsfrukt och chili smakade mmmm ;)

Hade en konstig dröm inatt. Först vaknade jag vid halv sex typ och somnade om sen såklart. drömde jag att det var fredag (som det då är för er som inte vet) och att vi inte var lediga så jag var i skolan. Sen var det också något om att vi skulle ha utflykt i skolan men Fanny pratade så mycket med sin kompis så jag missade bussen, men det fattade jag inte riktigt? Jaja, så när jag vaknade var jag helt inställd på att det var lördag... Det höll sig ett tag och jag har nog inte fattat att det då är fredag. Mysko!


Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Läskig dröm.. haha, jag drömde för ngn dag sen att först så ösregnade det sen började det snöa så det blev fullt med snö igen :O



Den låter god med ändå inte haha. med polka är god oxå! :D

2010-05-14 @ 14:02:28
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0