Mysig grillning

Hej sötaste bloggen! ;)
Kom hem för ett tag sen från Paviljongsplan (stavas det så?) där jag, Lina, Anna, Emma och Agnes har grillat. Vi grillade köttbullar och åt potatis sallad till de, hahat. Vi grillade marsmallows och åt godis också. Det var riktigt mysig, även fast min lilltå typ "försvann" alltså jag kände inte den så kall var den. Men när jag kom hem så tog jag ett hett fotbad. Jag var egentligen inte så rädd för den men när jag såg den var den alldelles vit, scary! Det hjälpte inte heller när pappa sa att den kanske ruttnade så man fick klippa av den haha. Nog om min tå :P Lite bilder bjuder jag på, från mobilen då kamera sladden ännu inte funnen...








Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Mysiiigt! :)<3

2010-05-02 @ 10:21:29
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/
Postat av: NATALIE

härligt!



svar: det var roligt att höra! :D ja jag har faktiskt funderat på att fixa någon ny kategori :)

2010-05-03 @ 15:58:34
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0