Truly madly deeply

Hejsan igår blev det ingen uppdatering, ledsen för det, men det var ju dansuppvisning! Det var jättekul, var på plats på Wisby Strand 10:15 för träning på scenen med hiphopen, kändes bra, vi behövde faktiskt bara träna en gång. Discon hade vi ingen träning på scenen med men det gick bra en då. Medan jag och Jennifer satt och väntade på Anna som var på toaletten, kom tidningen Gotlands Allehanda och frågade en fråga som jag tror kommer vara i tidningen på dagens fråga imorgon, vi får se! Jag lägger upp en bild på det imorgon i alla fall.
Lovade inte jag lite pics? ;)






Matpaus ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Ohfan vad kul, tänk om jag hade varit med då! Fortfarande dansat på gotland då hade jag med vart där!! :''( :)

2010-05-09 @ 19:54:07
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha det var as kul!! :D

jag längktar tills nästa gång ;P

Men först kommer DANSLÄGRET!! ;D

2010-05-13 @ 12:52:28
URL: http://dorzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0