WWW

Hej :)
Imorgon blir det skola igen, känns egentligen konstigt att åka tillbaka, senaste gången man var där var i onsdags. Det blir en kort dag imorgon, skönt. Men eftersom jag var sjuk i tisdags missade jag ett prov i Samhällskunskap. Hoppas jag får göra det imorgon! Jag har typ bara läst igenom uppgifterna en gång, men jag kan dom... Tror jag? Snart börjar TopModel iaf.

PS! Har ni sett att det har blivit lite mer detaljerade ändringar i designen? T.ex. Rubriken har ny färg och typsnitt? ;)


Bild från förra året

C ya!


Kommentarer
Postat av: Sandra JA

Nae det har jag inte, men snyggt är de iaf! :D

Nu finns du i mitt skåp, när jag ska hämta böcker elr ngt annat så finns du där! ;O

2010-05-18 @ 16:33:02
URL: http://saandraajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0