Det går bättre och bättre dag för dag

Hejsan!

Ligger här och gör några mopedbokstest på internet. Jag är ganska stolt för det går faktiskt ganska bra. På det första jag gjorde fick jag 4 fel och på det andra 5 fel. Blev godkänd på båda. Men det betyder inte att jag tror jag kommer klara det riktiga provet, för det tror jag inte. Frågorna jag gör på internet är inte Transportstyrelsens så... Jag får läsa lite i böckerna också och plugga plugga plugga för provet är typ as svårt.

Imorgon fyller jag år :) P Och igår firade släkten mig, fick massa fint och lekte mycket med mina små kusiner. Idag fyller morfar år, en dag innan mig alltså :P Skall hem till morfar och mormor sen i eftermiddag och fira han. Kul kul !

Hörs

Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

det går bättre o bättre dag för dag

bättre o bättre dag för dag xd



dansläger <3

2010-11-24 @ 16:02:11
URL: http://sandralovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0