Happy!

Hej!

Skall berätta lite om min vecka då.

I måndags fyllde jag år, kul såklart. Var en riktigt bra dag och i skolan var det volleyboll turnering så bara halvklass typ. Skönt.

Igår kanske inte var en sådan rolig dag. Kom hem vid två från skolan och satte mig och pluggade med en gång. Missade även mötet vid skolan där vi skulle binda kransar att sälja för att plugga. Men det fick ett bra resultat för...

...Idag var jag nervös. Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv typ. Lite över åtta imorse satt jag i en fotoautomat hos Transportsstyrelsen. Sen satt jag i typ fyrtiofem minuter och vänta på att klockan skulle bli nio, för då var det dags för mig att göra teoriprov. Jag kan inte riktigt säga om det var lätt eller svårt, det var både och. Men gissa vad? Jag klarade det! Herregud vad glad jag blev!!! Så även fast det har typ snöat/regnat idag har jag kört lite i trafiken. Inte så mycket, men lite och det gick bra :D

So that's why I'm happy. Jag har haft en bra vecka :)

Långt inlägg som jag inte orka läsa igenom ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Jaaa grattis då :D:D:D:D

2010-11-25 @ 18:58:54
URL: http://sandralovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0