Jag fyller år två dagar i år

Hej, det var ett tag sen!

Fyller år på måndag, äntligen, fast vi firar idag i förskott fär släkten. Det är ju inte direkt den bästa dagen att fylla år på en måndag. Jag har faktiskt haft ganska tur med det, för tre år sedan var det studiedag på min fördelsedag, två år sedan var det på en lördag och förra året på en söndag. Men nu är det alltså slut med det!

Så jag har faktiskt hjälpt till med att göra tårtan idag. Duktigt jag vet!

PS! Sugen på att göra en ny header, hittade en reko bild jag vill ha.

PS2! Hoppas att jag använde ordet reko på rätt sätt.




Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

kul att fylla då ;D då kan du komma hit på moppen sen skjutsa mig ti gotland xd

2010-11-21 @ 21:01:37
URL: http://sandralovesyou.blogg.se/
Postat av: Sandra Ja

kul att fylla då ;D då kan du komma hit på moppen sen skjutsa mig ti gotland xd

2010-11-21 @ 21:01:57
URL: http://sandralovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0