Duktig lördag

Hola

Var ju och övningskörde på gokartsbanan idag. Det var riktigt kul och de där två timmarna gick jättesnabbt. Först så fick vi låna kläder av dem, även fast man hade klätt sig varmt. Byxor och jacka med knäskydd och ryggskydd och sånt. Handskar också. Kändes lite konstigt om man säger så! Fick låna hjälm och moped där och sen började vi köra. För att vi skulle bli lite "uppvärmda" fick köra runt några varv på banan. Mycket kurvor om man säger så.... Sen fick vi köra slalom och köra så sakta vi kunde inom en sträcka. Bromsövningar också. Vi fick också testa att skjutsa och bli skjutsade. Jennifer skulle börja skjutsa mig och innan sa hon "Var beredd på att ramla av", snällt! Men det gick bra. Känner att det blev mycket ointressant text för er nu men det var kul :)

När vi kom hem tog jag och mamma en powerwalk sedan läste jag 40 sidor i körkortsboken, nu är jag på sidan 100. Bara cirka 200 kvar då, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0