You said you were king

Godkväll!

Visst var det längessen jag bloggade på en helg? Vet inte varför egentligen...
Idag har jag typ inte gjort något, efter en vecka i skolan behöver man ladda batterierna genom att ta det lugnt. Det har varit så dåligt väder också, inte kunnat gjort något större.
Imorgon måste jag dock ta tag i saker som städning och plugga men det tar vi då.

Nu tänkte jag göra pizza (ha, lycka till!) sen ha en filmkväll med lillasyrran. Mysigt!


Jag tror inte min pizza blir lika god som den jag och Sandra åt på Valencios (valencias, valenica, vad hette det nu igen) men jag ska försöka!


Kommentarer
Postat av: Sandra Ja

Mys!

Haha sandra då.. det heter valencia, nästan rätt ;D

2010-09-18 @ 18:11:55
URL: http://sandralovesyou.blogg.se/
Postat av: Jennifer k

MM ta bort bilden, den ser så god ut!

2010-09-22 @ 11:10:40
URL: http://jklove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0