Bloggen 1 år!

Bloggen fyllde ett år den 29 mars! Och då hade jag skrivit 323 inlägg! Grattis :)

Hejhej :)

Har skaffat blogg igen, hade en för väldigt länge sen, men som jag tog bort.

Gud vad varmt det var idag! Jag gick hem till Jennifer efter skolan och vi var bara ute hela tiden. Med hennes hundar och hoppade på studsmatta. Vi hittade flera nyckelpigor, ett riktigt vårtecken alltså!

Sen var det dans, disco idag, och det var riktigt kul och jobbigt.

Nu lyssnar jag på Vh1, men skall snart sätta på Vänner. Godnatt!



Nyckelpiga :)

Första inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: sandra ja

Grattiiis ti bloggen ;)

2011-04-09 @ 12:29:47
Postat av: Sandra jo

hihi tack :)

2011-04-12 @ 20:15:23
URL: http://sandrajoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0