Break the rules. Find your freedom. Live your life.

Heeeeej!

Hur är det? Bra hoppas jag. Oj fick en liten flashback, känns som jag har skrivit ungefär samma sak tusen andra gånger? Jaja, det kan vara min grej (haha??).

Det är inte alls långt kvar till lov nu, börjar kännas lite stressigt om man skall hina med allt... Men det går nog!  Idag är det tisdag i alla fall och har varit en rätt slapp dag i skolan. Började med sovmorgon, hade två lektioner och sedan lunch. Då åkte vi och käkade. Jag körde Karro, det gick bra. Sen var det bad och det tog inte alls lång tid. Slöt runt ett och då gick jag, Jennifer, Josse och Karolin en stund på stan. Sedan skjutsade jag hem Karro och jag var hemma vid fyra. Har suttit och skrivit lite NO nu, går seeeegt. Jaja.

C Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0