Detta har hänt (men oj vilka roliga rubriker jag kommer på)

Hej på er :)

Igår fick jag en tid vid lasarettet klockan två, var tvungen att kolla upp min käke. Kan nämligen inte öppna munnen helt, vilket ju blir lite jobbigt om man skall äta :/ ;) De sa att min käkmuskel är utröttade eller något, så nu skall jag äta Ipren i två veckor och göra avslappning och rörelseträningar varje dag. Skulle göra dem idag (de står på ett papper) men fattade inte riktigt allt haha... Sen på kvällen var jag hos Jennifer, med Felizia och Karro. Vi lagade mat och sånt!

Jaja, tänkte uppdatera er lite. Har inte gjort så mycket idag, men egentligen ska man väl inte det, det är ju långfredag? Visst är det så? Jaja, vi skulle leta påskägg idag utomhus. Haha ett låg i någon låda, ett låg i ett träd, ett låg på taket och ett hängde längst uppe i flaggstången. Haha?? Jaja, fick ner det i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0