Kan ni eller?

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHH
HHHH
HH
H

Hallå kan ni hitta I:et? Jag kunde inte det förut men nu när jag klistrade in det här såg jag det med en gång... Haha? Jaja, ursäktar det meningslösa bloggningen men jag var bara tvungen.

Var mattedag i skolan idag började nio och slöt ett. Nice Nice. Annars börjar vi ju åtta och sluta tre.

Kramar till er!

Update: Okej, det kanske var jättelätt med vit bakgrund men testa med svart då... Det kallar jag svårt! Eller är det bara jag som är dålig, haha.

Kommentarer
Postat av: sandra ja

Jag hitta de;) de va jobbigt för ögonen men hitta de ti slut:))

2011-02-19 @ 12:24:17
Postat av: Fanny

hittade det med en gång ?! ^^

2011-02-19 @ 23:35:37
URL: http://fannyjooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0