SUNSHINE

Hej på er!

Gick upp tidigt idag, satte klockan på nio. Skulle gymma med Karolin och Jennifer klockan elva nämligen. Hade planerat att köra till gymmet, men igår kom det ju snö. Till slut (precis innan vi skulle åka) bestämde jag mig föra att köra ändå. Och det gick bra! :) Första gången jag körde till stan... Vi var väl klara runt tjugo i ett och då åkte, förlåt, körde menar jag (haha, viktigt alltså) till Östercentrum och där mötte jag upp pappa och Fanny. Åt mat, lämnade moppen i garaget där, handlade skor, åkte tillbaka och så körde jag hem.

Jag kommer aldrig bli av med min träningsvärk, btw, har tränat tisdag, onsdag, fredag och lördag. Men det är bra, I guess.

Jaja, hejdååååå...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt! Vilken tur att våren kom till slut!

kram på dej

2011-03-20 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0